podcast

Po co nam kultura organizacyjna – PODCAST

Ostatnio mieliśmy przyjemność wziąć udział w nagraniu podcastu dla Proptech Poland, na tapet wzięliśmy kulturę organizacyjną, ponieważ dla wielu managerów obecnie jest to kluczowy obszar do rozwoju w ich organizacjach, a niestety bardzo mało jest profesjonalnej literatury oraz badań, zwłaszcza takich, które były przeprowadzone na lokalnych firmach. Dla jednego z naszych klientów prowadzimy proces z zakresu rozwoju kultury organizacyjnej, więc z chęcią podzieliliśmy się praktycznymi wnioskami.

Zachęcamy do przesłuchania materiału

Listen to “PTP12 – Po co nam kultura organizacyjna? – Tomasz Pietrzak & Tomasz Nalewajk HUMANRISE” on Spreaker.

O czym rozmawialiśmy?

  • Dlaczego kultura organizacyjna jest ważna? Co się na nią składa?
  • Czy można świadomie budować kulturę organizacyjną?
  • Jaka jest rola lidera w procesie budowy kultury organizacyjnej?
  • Kiedy warto zacząć pracować nad kulturą organizacyjna?
  • Gdzie powstaje najwięcej innowacje w organizacji?
  • Co może oznaczać, że w danej firmie ludzie chodzą w podkoszulkach?
  • Jak mierzyć kulturę organizacyjną?

 

tomasz pietrzak humanrise

Łączy digital, marketing i strategie. Ponad dekadę realizuje projekty  na styku technologii i marketingu. Skupia się na poprawie efektywności zespołów, wprowadzając zwinne metodyki prowadzenia projektów. Autor bloga o dobrych książkach. Aktywista społeczny.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *